24 februari regioavond ChristenUnie-SGP Brabant

flyer 24-2 altenadonderdag 19 februari 2015 14:31

Op D.V. 24 februari aanstaande organiseert de ChristenUnie-SGP Noord-Brabant in aanloop naar de verkiezingen voor de provinciale staten een campagneavond met landelijke allure. De hoofdsprekers van deze avond zijn namelijk Peter Schalk en Roel Kuiper. Peter Schalk is lijsttrekker voor de Eerste Kamer namens de SGP, Roel Kuiper is senator in diezelfde kamer voor de ChristenUnie. Beiden spreken onder andere over de rol van de Eerste Kamer en het belang van de provinciale verkiezingen in dit kader.

Naast de landelijke politici is er natuurlijk ook ruim aandacht voor de provinciale kandidaten. Zo houdt de lijsttrekker van de ChristenUnie-SGP Noord-Brabant, Hermen Vreugdenhil, een verkiezingsspeech en zal de nummer 2 op de gezamenlijke lijst, Arie van Loon, een toelichting op het verkiezingsprogramma verzorgen.

Na de speeches zullen de heren deelnemen aan een forum met als debatleider Arie Rijneveld (SGP Jongeren, afdeling Werkendam). Alle belangstellenden zijn van harte uitgenodigd om deze avond aanwezig te zijn. De avond start om 19.45 uur, de inloop met koffie of thee is vanaf 19.15 uur. Bij d’Alburcht is ruime parkeergelegenheid.

Van harte welkom!

Archief > 2015 > februari