ChristenUnie – SGP Brabant stelt kandidatenlijst vast PS-Verkiezingen 2015

15 004 FotoHoncoop_8170Adinsdag 09 december 2014 18:24

Afgelopen week heeft de ChristenUnie – SGP Brabant tijdens haar ledenvergaderingen de definitieve kandidatenlijst vastgesteld. De gezamenlijke lijst ChristenUnie-SGP zal aangevoerd worden door Hermen Vreugdenhil. Hermen was eerder al tot de Statenverkiezingen in 2011 vertegenwoordiger voor beide partijen. Hij was een gewaardeerd Statenlid die met de steun van een kleine steunfractie en door grote inzet een belangrijke bijdrage heeft geleverd in het debat in de provinciale staten.Op dit moment is Hermen Vreugdenhil fractievoorzitter voor de ChristenUnie in de Werkendamse gemeenteraad.

De nummer twee van de gezamenlijke lijst is Arie van Loon. De heer van Loon is sinds maart 2014 raadslid in de gemeente Aalburg. De derde plaats zal ingenomen worden door Jan van Groos. Hij is een kundig bestuurder en op dit moment wethouder in de gemeente Waalwijk. De eerste vrouwelijke kandidaat is Marijke Heuvelink, afkomstig uit Heusden. Een enthousiaste jonge vrouw met visie die op de vierde plaats van de kandidatenlijst staat.

De lijst is een goede afspiegeling van de Brabantse bevolking met zowel mannelijke als vrouwelijke kandidaten vanuit diverse kerkelijke groeperingen. De lijst kenmerkt zich verder door een mooie mix van bestuurijke ervaring, jeugdig enthousiasme en veelbelovend talent.

De gehele lijst kunt u hier vinden: volledige kieslijst

Archief > 2014 > december